HTML

Éééés kezdjük

2010.10.26. 16:03 szpistee

Számomra a sportfogadás olyan mint másoknak a cigi, ha veszitek akkor csak egyszerűen arra gondolok, hogy ha dohányoznék az a pénz úgyis elment volna cigire... persze igy minden egyszerű is lenne CSAK a cigi károshatásai is megjelennek , szerencsére nem a tüdőrák hanem a függőség :) Ennyit a cigi és a fogadás párhuzamáról, pár szót a blogról:

-a blogra a saját tippeimet fogom bejegyezni, csak labdarugásra szoktam fogadni az angol premier league-től a norvég másodosztályig szinte mindenre.

-megeshet, sőt biztos, hogy felfog tünni online-fogadóirodák megnevezése , de ez nem reklám celból tórténik. A szorzók mindig a bet365 odds-ai lesznek azért mert általában ott szoktam fogadni (de mindig kapható vagyok az új fogadóirodák bónuszaira :) )

-igyekszem majd kiértékelni a tippeimet , hogy hol hibáztam hol voltam elfogult, szubjektiv vagy épp szerencsés

-a helyesirási hibákra igyekszem odafigyelni , mert nagyon sok lesz belőlük :)

És hogy miért irok én blogot?

  Egyszerű, unatkozom.

  Nem.

  Elég régóta üzöm az ipart és még a szüleim háza is megvan :) Mókát félretéve nem gazdagodtam meg soha és nem is hiszem , hogy ebből meg lehet gazdagodni vagy élni, nekem ez olyan mint a...., tudjátok, a cigi.  (habár valószinű vannak olyan emberek akik ebből keresik meg a napi kenyeret és az idegrendszerüket már megette a stressz). Kb. 0(zéró)-n vagyok ami a megnyert és az elvesztett pénz arányát illeti. Vannak jó fogadásaim de lehetne több is ha kicsit jobban utánanéznék és megfontoltabb lennék... hátha majd most. Persze ettől függetlenül a szerencsének van a legnagyobb szava. 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bandf.blog.hu/api/trackback/id/tr922400678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása