HTML

Megtanult lecke

2010.11.07. 21:37 szpistee

Nagy butaságot csináltam szombaton... az eddigi nyereményemet felraktam a Tottenhamre (hogyha döntetlen lett volna  a vége akkor visszakapom a pénzem) .Persze ez mind élő fogadás cimszó alatt. Beraktam a meccset elkezdtem nézni és láttam én, hogy a Bolton támad de egyszerűen nem tudtam megállni , hogy ne rakjak rájuk mikor megcsillant milyen szép a szorzójuk.. na és aki látta a meccset az tudja......szivás..

SOOOHHA DE SOHHHAA NEM SZABAD ÖSZTÖNBŐL FOGADNI , ÉS PLÁNE NEM ÉLŐFOGADÁS KÖZBEN. Kivéve ha nagyon szerencsés embernek érzed magad és az is vagy! :)

No de sikerült ma visszanyernem az egész összeget (Milan 1,90 és Malmo 1,30), volt izgulás ezerrel de a lényeg, hogy újból pozitiv a mérleg és remélhetőleg holnaptól folytathatom a nyerő szériát :)

Apropó  Malmö. Ma volt az utolsó forduló a svéd bajnokságban és ezzel eldőlt ki lett a bajnok :) természetesen a Malmö  Egy kis videó az ünneplésről itt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bandf.blog.hu/api/trackback/id/tr762432248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása